Stay positive :) - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Anna Bouwman - WaarBenJij.nu Stay positive :) - Reisverslag uit Brighton, Verenigd Koninkrijk van Anna Bouwman - WaarBenJij.nu

Stay positive :)

Door: Anna Bouwman

Blijf op de hoogte en volg Anna

02 April 2015 | Verenigd Koninkrijk, Brighton

Hoi!

Nog 3 weken en dan word ik 18 jaar (24 april)! Mijn ouders & broertje Jaap komen dat weekend langs. Zin in!
Het gaat goed hier, wel heel veel nagedacht over stage. Maar ik heb een goed gesprek gehad met m'n stagebegeleidster, hopelijk gaat het beter de komende weken. Over 2 weken ga ik samen met haar 2 dagen naar Oxford voor een evenement. En in mei gaan we waarschijnlijk naar Parijs! Suuuper tof!

Verder betrap ik mezelf vaak dat ik in het Engels begin te denken, ook het praten gaat steeds makkelijker. Onbewust pik ik woorden en zinnen op. Nog steeds wil ik een cursus volgen, maar dat is er nog niet van gekomen.

Nu bijna 2 weken geleden heeft Merel bij me gelogeerd, dat was super gezellig! Vrijdag avond naar een mega grote Tesco geweest, geweldig hahaha.. Zaterdag zijn we Brighton in geweest; The Lanes, Royal Pavillion, de Pier en een Henna tattoo laten zetten :-)
Zondag zijn we naar de Seven Sisters gereden, dat was zoooo mooi! Echt een bucketlist dingetje!

En afgelopen weekend heb ik bij Merel gelogeerd in Beare Green. Zaterdag naar London geweest, alle toeristische dingen gedaan, mega lange, maar super toffe dag! Zondag naar Berkshire en Windsor geweest, lekker rondgereden met de auto. Engeland is mooi! ♥

Nu nog even stage, maar vanaf morgen t/m maandag lekker 4 dagen vrij. & Lucien komt langs! Gezellig!

Over 2 weken ga ik ook een weekend naar Bristol met Selma en Emma om m'n verjaardag alvast een beetje te vieren! Love you guys!

Iedereen weer bedankt voor alle support en kaartjes en berichtjes, echt super lief, het helpt me om door te gaan! ♥

xx Groetjes,

Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Brighton

Een jaar in Brighton, Engeland

Op zondag 8 februari 2015 vertrek ik voor een jaar naar Brighton!

Met mijn opleiding Medewerker Evenementen Organisatie moeten we in het 2e jaar een jaar stage lopen. En al sinds het begin van mijn opleiding wist ik al dat ik stage wilde gaan lopen in Engeland. Na veel geregel en geduld hebben, ben ik nu helemaal klaar voor dit jaar!

Ik heb ook al jaren in mijn hoofd om meer van de wereld te willen zien. Ik zie mezelf niet mijn hele leven in Groningen wonen haha!
Ongeveer 1,5 jaar geleden ben ik voor het eerst in Engeland geweest en ik vind het een super mooi land met een leuke cultuur en hele gastvrije mensen. Ook is dit de eerst keer dat ik voor zo'n lange tijd helemaal alleen zo ver van huis ben, daarom denk ik dat Engeland een goed begin is. :-)

Van zondag 8 februari t/m 30 april verblijf ik bij een super lief gastgezin in Brighton. Daarna ga ik waarschijnlijk in een studentenhuisvesting.

Het is erg spannend, maar ik heb er mega veel zin in! En ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het zelf ook leuk om jullie op de hoogte te houden!

I really enjoy my life in Holland and I’m pretty sure that I will miss my family and friends a lot. I am so excited about my year abroad, but I know that this experience of one year will be more than worth leaving my home!

Liefs, Anna

Recente Reisverslagen:

02 April 2015

Stay positive :)

20 Maart 2015

Happy dayssss!

06 Maart 2015

1 maand

19 Februari 2015

Nieuw verslagjeee

12 Februari 2015

Always look on the Bright(on) side of life!
Anna

Vanaf februari 2015 ga ik voor een jaar stage lopen in Brighton, Engeland. Het lijkt me super tof om mijn ervaring met jullie te delen! :)

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 1026
Totaal aantal bezoekers 3497

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 13 Februari 2016

Een jaar in Brighton, Engeland

Landen bezocht: