Nieuw verslagjeee - Reisverslag uit Hove, Verenigd Koninkrijk van Anna Bouwman - WaarBenJij.nu Nieuw verslagjeee - Reisverslag uit Hove, Verenigd Koninkrijk van Anna Bouwman - WaarBenJij.nu

Nieuw verslagjeee

Door: Anna Bouwman

Blijf op de hoogte en volg Anna

19 Februari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Hove

Hoi hoi,

Hoooog tijd voor een nieuw verslagje! De laatste is al weer een week geleden geloof ik... Ik zit hier nu bijna 2 weekjes. Gelukkig gaat het steeds iets beter en voel ik me meer op m'n gemak! Nog steeds is Engels soms lastig, maar ik heb besloten om binnenkort een Engelse cursus te gaan volgen in Brighton. :-)

Laat ik eerst wat vertellen over afgelopen weekend.. want dat was erg leuk! Het hele weekend met m'n gastgezin op stap geweest. Zaterdag gingen we eerst lunchen bij een eetcafé aan zee. Daarna liepen we langs de zee richting de Brighton Pier (kermis). Sam (de vader) had 2 bandjes gekocht voor Harley (zoontje van 11) en voor mij, daarmee kon je zo veel ritten mee maken als je wou. Dus we zijn heeeel vaak in de botsauto's geweest en we zijn 7 keer in het Horror Hotel (spookhuis) geweest hahah.. Harley vond dat helemaal geweldig!
Ik was zelf nog in de Crazy Mouse (achtbaan) geweest, dat was suuuuper gaaf! Want dat zit helemaal op het eind van de pier en daar heb je geweldig uitzicht over de zee, ook ging de zon toen net onder, was zo mooi! Daarna nog een overheerlijke Bounty milkshake en een donut gehad. Toen met de taxi terug naar huis, want het was heel koud..

Zondag gingen we weer uit lunchen in een dorpje vlak bij Hove; Shoreham. Daarna zijn we daar gaan wandelen, ze hebben daar veel bijzondere, creatieve, rare en mooie woonboten. Heel gaaf om te zien!
Na de woonboten reden we door naar een fort in Shoreham. Één van de favoriete plekken van Sam. In de oorlog diende het om Engeland te beschermen. Nu is het een hele relaxte locatie waar je met mooi weer kunt picknicken. Het is ook een bijzondere locatie.. Dit is een link met meer info: http://www.shorehamfort.co.uk/about/history/
Eenmaal thuis ging ik met Harley 3 films kijken.. Percy Jackson, Ice Age en Toy Story!

En toen was het weekend al weer voorbij... Stage begint! Het was super spannend en ik was heel zenuwachtig. Maar de eerste dag was vrij relaxt. Ik kreeg wel veel informatie en heb de eerste twee dagen mijn hoofd in het verhaal van de Sharing Economy gestopt. Gisteren en vandaag mocht ik promotie maken voor de aankomende evenementen. Dat was wel leuk om te doen! Morgen nog 1 dagje stage en dan al weer weekend. Morgenavond blijft er familie van het gastgezin slapen. Dus dat wordt een gezellige boel in huis! :-)

Volgende week stage en donderdag heel heel waarschijnlijk naar Will And The People in Londen! Mega veel zin in! En Emma blijft heeeeel waarschijnlijk ook slapen van donderdag t/m zondag, yess!

Ik kan denk ik wel zeggen dat het al een stuk beter gaat dan vorige week, maar ik mis iedereen nog steeds heel erg.. gelukkig heb ik nu een beetje afleiding. :-)

Oke, dit was een super lang verslag.. haha!

Alvast een heel fijn weekend en tot snel xx

Liefs,
Anna




  • 19 Februari 2015 - 22:56

    Emma:

    Yay het weekend klinkt supergezellig, lief dat het gezin de tijd en moeite neemt om je de stad te laten zien :)
    Ik denk dat je over een tijdje je updates gewoon in het engels schrijft, zo pro word je!
    JA TOT SNEL WAARSCHIJNLIJK FUIFJE !!!!

  • 19 Februari 2015 - 22:58

    Lucien:

    Leuk om zo'n enthousiast en vrolijk verslag te lezen. Veel plezier komende week en de groeten aan WATP!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Hove

Een jaar in Brighton, Engeland

Op zondag 8 februari 2015 vertrek ik voor een jaar naar Brighton!

Met mijn opleiding Medewerker Evenementen Organisatie moeten we in het 2e jaar een jaar stage lopen. En al sinds het begin van mijn opleiding wist ik al dat ik stage wilde gaan lopen in Engeland. Na veel geregel en geduld hebben, ben ik nu helemaal klaar voor dit jaar!

Ik heb ook al jaren in mijn hoofd om meer van de wereld te willen zien. Ik zie mezelf niet mijn hele leven in Groningen wonen haha!
Ongeveer 1,5 jaar geleden ben ik voor het eerst in Engeland geweest en ik vind het een super mooi land met een leuke cultuur en hele gastvrije mensen. Ook is dit de eerst keer dat ik voor zo'n lange tijd helemaal alleen zo ver van huis ben, daarom denk ik dat Engeland een goed begin is. :-)

Van zondag 8 februari t/m 30 april verblijf ik bij een super lief gastgezin in Brighton. Daarna ga ik waarschijnlijk in een studentenhuisvesting.

Het is erg spannend, maar ik heb er mega veel zin in! En ik weet dat een aantal mensen het leuk vinden om op de hoogte te blijven en ik vind het zelf ook leuk om jullie op de hoogte te houden!

I really enjoy my life in Holland and I’m pretty sure that I will miss my family and friends a lot. I am so excited about my year abroad, but I know that this experience of one year will be more than worth leaving my home!

Liefs, Anna

Recente Reisverslagen:

02 April 2015

Stay positive :)

20 Maart 2015

Happy dayssss!

06 Maart 2015

1 maand

19 Februari 2015

Nieuw verslagjeee

12 Februari 2015

Always look on the Bright(on) side of life!
Anna

Vanaf februari 2015 ga ik voor een jaar stage lopen in Brighton, Engeland. Het lijkt me super tof om mijn ervaring met jullie te delen! :)

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 3490

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 13 Februari 2016

Een jaar in Brighton, Engeland

Landen bezocht: